oslagbarearn

Alla inlägg den 10 juni 2010

Av Emelie Hörman - 10 juni 2010 10:08

Nä, jag har väl egentligen inte så mycket att förtälja......vi tränar en del förståss. Mer eller mindre varje dag eftersom det snart bara är en vecka kvar tills det är tävlingsdags. På torsdag nästa vecka tänker jag ta beslut om vi ska tävla eller inte, om det finns en chans att lyckas eller om vi ska vänta några dagar tills tävlingen i Hällefors istället. Tittade lite igår på kofficienterna på momenten i tvåan, oj vad många som bara hade en 2:a. Fick lite känslan många moment men dåligt betalt! Fjärren har låssnat ordentligt och den funkar i stort sett klockrent varje gång på fullt avstånd. Tempot är inte särskilt högt men hellre sakta och att han behåller rätt position än fort och förflyttningar.

Just nu har vi Folke inneboende några dagar eftersom mamma och pappa är på Öland och semestrar.

Sen har mina öron nåtts av nåt så märkligt som att några klubbmedlemmar tycker att det kastas för mycket bollar på plan. Att detta måste begränsas eftersom det stör väldigt mycket! Mycket dumt har jag hört i min dar men detta var nog det dummaste jag hört faktiskt! En brukshundsklubb där bollkastning är förbjudet.............

Presentation


Hundträningsgalen tjej.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur många timmar i veckan tränar du hund? ( i genomsnitt)
 14 timmar eller mer
 10 -14 timmar
 7 - 10 timmar
 3 -7 timmar
 1-2 timmar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards