oslagbarearn

Alla inlägg den 26 november 2009

Av Emelie Hörman - 26 november 2009 21:55

Åkte till klubben en sväng i kväll och körde lydnad. Inte var vi många själar där men några stycken i alla fall så vi fick lite störning. Vi jobbar på med FF som ibland känns alldeles fantastiskt och ibland lite mindre bra. Tränade även kontakten vid kommado fot, som vi tränat alldeles för dåligt. Arn har ingen förväntan i utgångställning, möjligen då att få gå framåt. Jag vill att det ska sitta som berget, så det är bara att träna vidare. Blev även några ställande och läggande under gång och det funkade fint. Känner att vi behöver få lite nytt att träna på, blir lite tjatigt för oss båda. Så jag ska ta tag i rutan och göra den färdig. Inomhus ska vi lägga mycket tid på fjärren och krypet har jag tänkt. Vi avslutade kvällens pass med nåra hakan i baken läggande. Har börjat att öka på tiden och ja det kommer bli bra när det är klart.

Av Emelie Hörman - 26 november 2009 09:23


GRATTIS ARN PÅ 1 ÅRSDAGEN!



Liten kille har blivit stor!Mattes bästa kille, min allra bästa vän!

I LOVE YOU!


Va fort tiden har gått! Tycker inte det är längesen jag och Lena for till Kronbacken och hämtade honom. Tack Heidi och Ulf för en fantastisk hund!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hundträningsgalen tjej.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur många timmar i veckan tränar du hund? ( i genomsnitt)
 14 timmar eller mer
 10 -14 timmar
 7 - 10 timmar
 3 -7 timmar
 1-2 timmar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards