oslagbarearn

Alla inlägg den 17 februari 2010

Av Emelie Hörman - 17 februari 2010 11:51

Ja renoveringen av mitt "nya" sovrum börjar bli klar. Har haft en massa hjälp av pappa och tur är väl det annars hade de tagit betydligt längre tid.

Vi har Folke på besök tills på fredag förmiddag. När vi lämnat tillbaks honom sticker Arn o jag direkt till Karlskoga och AH hallen för lydnadsträning med Lena, Ewa-Lena och Bibbi. Ska bli kul att få träna där igen!

Nu när Folke är här blir det inte så mycket träning men lite trix håller vi i alla fall på med i köket. Just nu ska det läras in att slicka sig om nosen vilket väl alla hundar kan men kanske inte på kommado.

I måndags kväll hade jag ju valpkurs och även dom har fått börja lära in en cirkuskonst. Dom fick välja mellan slicka sig om nosen, rulla runt eller gå slalom mellan förarens ben. Dom är otroligt duktiga och alla hundar gjorde flera lyckanden på några korta träningspass. Nu har dom bara två tillfällen kvar så det börjar bli dags för mig att planera in nya kursstarter. Har en känsla av att vårens kalender kommer bli mer än välfylld.

Har inte så mycket mer att skriva om just nu, återkommer när vi varit i AH hallen.

Ha det gott!

Presentation


Hundträningsgalen tjej.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur många timmar i veckan tränar du hund? ( i genomsnitt)
 14 timmar eller mer
 10 -14 timmar
 7 - 10 timmar
 3 -7 timmar
 1-2 timmar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards